واحد امور اداری

مسئول واحد :

خانم اکبری

تحصیلات :

کارشناسی

• اجراي دقيق آيين نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.

• نظارت لازم در زمينه پياده كردن مفاد طرح طبقه بندي مشاغل كارگري در مورد پرسنل با همكاري واحد هاي مربوطه.

• ارتباط و ايجاد هماهنگي با گروه تشكيلات و بهبود روشها بمنظور رفع مسايل تشكيلاتي واحد مربوطه و ارائه پيشنهاد براي بهبود انجام امور.

• معرفي كاركنان واجد شرايط براي طي دوره هاي آموزشي كوتاه مدت و بلند مدت واحد مربوطه پس از هماهنگي با مسئول مافوق.

• نظارت مستمر به منظور انجام به موقع جهت ارتقاء گروه كاركنان به حوزه مديريت امور اداري.

• نظارت بر امور كارگزيني، دبيرخانه، موتوري، بايگاني، ماشين نويسي و ساير واحد هاي زير مجموعه.

• پيش بيني احتياجات پرسنلي و اقدام لازم در مورد تامين آن با هماهنگي واحد زيربط.

• پيشنهاد نيروهاي واجد شرايط جهت مشاغل مختلف به مسئول مافوق.

• پيگيري و نظارت مستمر به منظور رفتار و برخورد مناسب كاركنان با ارباب رجوع و ديگر همكاران با رعايت قوانين ومقررات اداري.

• همكاري در تنظيم آيين نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل هاي لازم.

• به روز نگه داشتن سيستم پرسنلي و ثبت اطلاعات مربوطه در سيستم فوق.

• ارايه گزارش هاي پرسنلي در فواصل زماني معين به مقام مافوق.

• نظارت بر مكاتبات اداري بر اساس آيين نامه مكاتبات شهرداري .

• پيگيري مسايل رفاهي كاركنان.

• انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.