واحد امور اداری
مسئول واحد : خانم اکبری
تحصیلات : کارشناسی
• اجراي دقيق آيين نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
• نظارت لازم در زمينه پياده كردن مفاد طرح طبقه بندي مشاغل كارگري در مورد پرسنل با همكاري واحد هاي مربوطه.
• ارتباط و ايجاد هماهنگي با گروه تشكيلات و بهبود روشها بمنظور رفع مسايل تشكيلاتي واحد مربوطه و ارائه پيشنهاد براي بهبود انجام امور.
• معرفي كاركنان واجد شرايط براي طي دوره هاي آموزشي كوتاه مدت و بلند مدت واحد مربوطه پس از هماهنگي با مسئول مافوق.
• نظارت مستمر به منظور انجام به موقع جهت ارتقاء گروه كاركنان به حوزه مديريت امور اداري.
• نظارت بر امور كارگزيني، دبيرخانه، موتوري، بايگاني، ماشين نويسي و ساير واحد هاي زير مجموعه.
• پيش بيني احتياجات پرسنلي و اقدام لازم در مورد تامين آن با هماهنگي واحد زيربط.
• پيشنهاد نيروهاي واجد شرايط جهت مشاغل مختلف به مسئول مافوق.
• پيگيري و نظارت مستمر به منظور رفتار و برخورد مناسب كاركنان با ارباب رجوع و ديگر همكاران با رعايت قوانين ومقررات اداري.
• همكاري در تنظيم آيين نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل هاي لازم.
• به روز نگه داشتن سيستم پرسنلي و ثبت اطلاعات مربوطه در سيستم فوق.
• ارايه گزارش هاي پرسنلي در فواصل زماني معين به مقام مافوق.
• نظارت بر مكاتبات اداري بر اساس آيين نامه مكاتبات شهرداري .
• پيگيري مسايل رفاهي كاركنان.
• انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.