پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محلات و شورای اسلامی شهر نیم‌ور به مناسبت روز شهردار

مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محلات و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیم‌ور با صدور پیام‌هایی به مناسبت روز شهردار، ۲۵ اسفند ماه، روز شهردار را به عزیز تقی‌زاده شهردار نیم‌ور تبریک گفتند.

 

متن این پیام‌ها بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس “عزیز تقی زاده” شهردار پر تلاش شهر نیم ور؛

امروز ۲۵ اسفند ماه یادآور سالروز شهادت بسیجی مخلص ” مهدی باکری ” که در تقویم کشورمان به روز شهردار نامگذاری شده است ،این روز مجالی می دهد تا از همه ی شهرداران خدوم و خدمتگزاران بی منت عرصه ی مدیریت شهری قدردانی کنیم و اینجانب ضمن تبریک این روز به جنابعالی، آرزوی توفیق روز افزون برای شما در جایگاه خدمتگزاری به شهروندان را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر بابک نامغ
مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات

 

جناب آقای عزیز تقی زاده شهردار محترم شهر نیم ور

نامگذاری ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری قدردانی و تجلیل شود.
امیدواریم شور شیرین خدمتتان در رویکرد پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهر با تدبیر رفیع و تلاش منیع همواره همسو بوده و به این بهانه این روز گرامی را به محضر کرامت ظهور و گهربارتان تبریک عرض می نماییم . لطف حق ، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان محلات

 

جناب آقای تقی‌زاده
(شهردار محترم شهر نیم‌ور)

♦️ نامگذاری ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار سرافراز و نام‌آور، شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم پرداخته شود.
شهرداران کلید داران شهرها، حافظان حقوق شهروندانند که بذر آبادانی را در گستره خدمت می‌فشانند تا از رویش آن جوانه‌های بالندگی از دل شهرها سربرآورد.
شهرداران در میدان اجرای خدمات شهری نه بنایی بی پای بست که فرهنگ را پایه‌های سازندگی، عمران و آبادانی می‌نهند و سازه‌ای مستحکم بر پیکره و شاکله شهری می‌سازند که تا به ثریا اوج می‌گیرد.
قطع به یقین نامگذاری «روز شهردار» در تقویم ملی کشور، حاکی از نقش شهرداران در هماهنگی آهنگ توسعه شهری است.

بدین وسیله ۲۵ اسفندماه، روز شهردار را به شما تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خالصانه شما تقدیر و تشکر می‌نمائیم.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر نیم‌ور