شهرداری در راستای تامین امنیت شهروندان از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیم‌ور، پیش از ظهر امروز، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیم‌ور با فرماندهی انتظامی شهرستان محلات دیدار و ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ محمدرضایی به فرماندهی انتظامی شهرستان محلات، پیرامون مسائل انتظامی شهر نیم‌ور گفتگو و تبادل نظر کردند.

عزیز تقی‌زاده، شهردار نیم‌ور در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ محمدرضایی به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان محلات گفت: شهرداری در راستای تامین امنیت شهروندان از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر به علت هزینه گزاف و عدم تامین اعتبار، کامل اجرایی نشده اما در حال حاضر در حال بهره برداری از دوربین‌های نصب شده هستیم.

شهردار افزود: امینت شهر و شهروندان در اولویت قرار دارد در صورت انجام کار کارشناسی، شهرداری آمادگی کامل دارد از تجهیزات خود در این زمینه بهره گیرد.

تقی زاده با اشاره به لزوم احداث کمربندی در سطح شهر نیم‌ور بیان کرد: احداث کمربندی برای ممنوعیت تردد وسایل نقیله معدنی برعهده اداره راه است و متاسفانه به علت هزینه‌های سنگین در حال حاضر امکان احداث کمربندی موجود نیست.

رضا براتعلی، عضو محترم شورای اسلامی شهر در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات خوب نیروی انتظامی بیان کرد: مشغله بخش عمده ای از مردم مستقر در دشت نیم‌ور، دام پروری است و نیروی انتظامی بایستی به مقوله افزایش امنیت در دشت توجه بیشتری داشته باشد.

محمدحسینی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیم‌ور در این دیدار بیان کرد: مشارکت مردم با نیروی انتظامی در بحث افزایش امنیت بسیار مهم و اساسی است.

وی ادامه داد: کارشناسان انتظامی بایستی با ارائه مشاوره به کسبه و مردم در راستای استفاده بهتر و بهینه از دوربین‌های امنیتی املاک شخصی آنها در راستای تامین امنیت کلیه شهروندان حرکت کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان محلات در این دیدار گفت: در حال حاضر اقدامات خوبی از حیث امنیتی و انتظامی در سطح شهر نیم‌ور در حال اجرا است، اما با توجه به غیر بومی بودن سارقین، بخصوص سارقین احشام، دستگیری نیازمند اقدامات فنی پیچیده است که این امر موجب طولانی شدن پروسه دستگیری سارقین می‌شود.

سرهنگ محمدرضایی با اشاره به نیاز مبرم به افزایش تعداد دوربین‌های نظارتی در سطح شهر نیم ور گفت: افزایش تعداد دوربین‌ها تاثیر بسزایی در پیشگیری و کشف جرم دارد و مردم باید بدانند امنیت و سلامتی هزینه بر است و مردم باید برای امنیت هزینه کنند.

وی ادامه داد: مردم باید از ابتدای ساخت منازل به مسائل امنیتی منازل خود توجه و بابت آن هزینه کنند و آگاه سازی مردم در این زمینه بسیار مهم و اساسی است.