استعلام بهاء خرید و نصب باسکول

استعـلام بهــاء

به استناد مجوز شماره ۵/۴۸۳/ن مورخ ۹۸/۰۵/۰۹ شورای اسلامی شهر ، شهرداری نیم وردر نظر دارد نسبت به خرید و نصب دو  دستگاه باسکول ۶۰ تنی  با تجهیزات مربوطه طبق جدول ذیل و در مکان های تعیین شده (کروکی پیوست) اقدام نماید. خواهشمند است بهای پیشنهادی خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یک شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ در پاکت در بسته (لاک و مهر شده) به دبیرخانه شهرداری نیم ور تحویل و یا  از طریق پست سفارشی به آدرس استان مرکزی شهر نیم ور- بلوار امام خمینی (ره) کد پستی ۱۶۶۶۷-۳۷۸۴۱ ارسال نمائید.

مشخصات باسکول ۶۰ تنی تمام الکترونیک داخل زمین

ردیف شرح کالا و خدمات

تعداد

قیمت واحد

قیمت کل

۱ لودسل CS /C6 SenseCar  ساخت کشور اسپانیا با ظرفیت ۲۰ تن

۸ دستگاه

۲ فنداسیون پیش ساخته با قابلیت جابجایی شامل ۸ عدد صفحه بستر

۲ عدد

۳ نشان دهنده ۱۶۱۰ ـ TEC  با صفحه  نمایش LCD

۲ عدد

۴ جی باکس شیلد شده همراه  با کابل های ارتباطی با کلاس حفاظتی حداقل  ۶۵ IP  

۲ دستگاه

۵ چاپگر ۲ دستگاه
۶ هزینه نصب و راه اندازی و تحویل ۲ دستگاه
۷ صفحه کلید ۲ دستگاه
۸ صفحه پلاتفرم

۴ عدد

جمع کل:  

 

* ابعاد باسکول ۳ * ۱۶ باشد .

*صفحه باسکول از نوع مرکب و بتن فلز باشد .

*در صورت لزوم، قیمت تجهیزات و یا قطعات مورد نیاز که در جدول فوق موجود نمی باشد با ذکر نام و قیمت پیشنهادی قید گردد .

شرایط خصوصی استعلام بهاء

۱ ـ زمان تحویل قطعات و تجهیزات الکترونیک و مدت زمان اجرا قید گردد .

۲ ـ شرایط و نحوه دریافت وجه حتماً قید گردد .

۳ – پرداخت کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه و مالیات بعهده فروشنده می باشد.

۴ـ فروشنده مکلف به آموزش نحوه بهره برداری از تجهیزات و استخراج اطلاعات به دو نفر از پرسنل شهرداری می باشد.

۵ـ فروشنده متعهد  به ۶۰ ماه گارانتی  قطعات الکترونیک و سازه بتنی و ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش به مدت ۱۰ سال شامل ضمانت تهیه و تأمین لوازم یدکی می باشد.

۶ـ در صورتی که فروشنده مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده باشد، موظف به ارایه فاکتور ارایه کالا و خدمات طبق فرم مصوب سازمان امور مالیاتی به همراه گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده می باشد .

۷ـ به استنادتبصره ۵ ماده پنج آئین نامه مالی شهرداریها ، شهرداری در رد و یا قبول پیشنهادات مختار است.

۸ـ به پیشنهادات واصله  بعد از موعد مقرر ، مخدوش و دارای لاک گرفتگی ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۹- پیشنهادات واصله ،  ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ در جلسه کمیسیون معاملات شهرداری بازگشایی می گردد.

۱۰- حداکثر مدت زمان انجام کامل تعهدات فروشنده ،  ده روز پس از ابلاغ به برنده خواهد بود.

۱۱- نوسانات احتمالی بازار در بهای پیشنهادی موثر نخواهد بود و شهرداری هیچ گونه وجهی از بابت افزایش قیمتها پرداخت   نمی نماید.

۱۲ ـ کلیه هزینه های اجرایی کامل فنداسیون (در صورت نیاز) اجرای بتن مگر ، حفر و اجرای چاه فاضلاب و ارت حمل نخاله های ساختمانی با اجرای دیواره های دور باسکول ، رمپهای  ورودی و خروجی ، حمل و نقل ، اجاره جرثقیل ، اجرا ساخت اتاقک توزین بر عهده کارفرما می باشد .

۱۳ ـ  تهیه کلیه ابزارآلات  و نیروی انسانی مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی ، بعهده برنده استعلام بهاء می باشد.

۱۴ ـ  رعایت کلیه موارد ایمنی و اخذ بیمه نامه مربوط در قبال اشخاص حقیقی و حقوقی و عوامل اجرایی در طول مدت اجرای پروژه بعهده برنده استعلام بهاء می باشد و شهرداری در قبال حوادث در محدوده انجام پروژه ، هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.   

 

عـزیز تقـی زاده                                  

شهـردار نیـم ور                                 

 

نام و نام خانوادگی پیشنهاد دهنده:

آدرس و شماره تماس:

تاریخ و امضاء و مهر:

دانلود فایل استعـلام بهــاء